zondag 1 juli 2007

Still in love with Roosje



2007
Ik ben nog steeds dol op Roosje. Ik heb haar voorzichtig en lief behandeld toen ze ziek was. Dat kon ze erg waarderen. Ik had zo met haar te doen. Ik gaf haar maar steeds een wasbeurt want ze kon zichzelf niet goed wassen, vanwege de pijn. Ze had daar ook niet zo'n zin in. Gelukkig is ze weer een beetje de oude. Ze is wel een beetje kleinzerig geworden sinds de operatie en dan gaat ze gillen als we gaan stoeien. Tja, dan moet ik natuurlijk meteen stoppen anders wordt het baasje boos. Slimme zet van haar.
Ik was een beetje bang toen Chivas hier kwam wonen, dat ze Chivas wel heel leuk zou gaan vinden maar gelukkig is ze nog steeds "op mij". Chivas is gewoon haar vriendje. Hij is ook wel heel lief maar ontzettend druk. Daar wordt Roosje soms ook wel eens gek van.
Hercules

Geen opmerkingen: