vrijdag 10 oktober 2008

Piet komt logeren




Gisteren zijn Piet en Snufje hiernaartoe gekomen. Snufje is een konijntje, hij zit buiten in een kooitje. Piet is een lekker vogeltje. Die hier binnen staat, in een kooitje. Ik heb daar mijn oog op laten vallen en ik wil hem....hebben....opeten.

Of dat gaat lukken ..that's the question. Het vrouwtje is steeds in de buurt om mij vermanend toe te spreken. Soms is ze het beu en zet ze me buiten. Nu ben ik eens rustig aan het bekijken hoe ik door die tralies heen kan komen. Ik heb het al met mijn pootje geprobeerd maar die is te dik. Ik moet ook opletten dat Piet niet te veel fladdert want dat trekt weer de aandacht van het vrouwtje en dan word ik weggestuurd. Ik ga eens rustig op een plannetje broeden. Lekker liggend in het zonnetje...ik kom er wel op, het schiet me vast nog wel te binnen...

Geen opmerkingen: