maandag 4 juni 2007

Het vliegt, het is kobaltblauw en….niet snel genoeg!


Ik zag iets vliegen in de lucht. Mijn aandacht werd getrokken omdat het blauw was met prachtig mooie glinsterende vleugels....nee, geen vlinder, dat was het niet. Deze dingen zie ik wel vaker vliegen onder het doek van ons zitje. Dan kan ik er meestal niet bij. Maar deze kan ik wel te pakken krijgen. Ik er achteraan. Ik kon via de plankjes die het baasje overal heeft gemaakt heel gemakkelijk bij het blauwe geval komen. HEBBES!!! In één keer nog wel, een persoonlijk record. Deze jongen was mooi groot en hardstikke blauw. Ja baasje, ja vrouwtje, kijk maar eens wat ik gevangen heb, helemaal zelf gedaan. Ik ben weer op de grond gesprongen en ik heb hem op mijn gemakje opgepeuzeld. Wat het is weet ik niet maar het was heerlijk. Lekker knisperend en knapperig. In ieder geval was het geen vlinder want dan hadden ze vast afgenomen van mij. liefs en mrrauws Hercules

Geen opmerkingen: