zaterdag 6 oktober 2007

Mijn kattenkruidkussen !


Ik heb een kattenkruidkussen gehad. Afgelopen zomer hebben het vrouwtje en oma Kattenkruid geknipt en gedroogd. Oma heeft dat kattenkruid in een kussentje gestopt zodat we er op kunnen liggen. Ze was speciaal naar hier gereden om het te komen brengen. Ze was ook wel heel benieuwd wat we ervan zouden vinden. Nou, het kussentje viel bij mij wel in de smaak hoor. Eerst had Hercules er al even opgelegen, hij begon er warempel een beetje van te kwijlen en volop aan het kussen te likken. "houd op Hercules, ik moet er strakjes ook nog op liggen ! ". Het ruikt ook geweldig. Roosje was niet zo heel erg geinteresseerd en toen mocht ik. Nou ik dacht dat ik helemaal gek werd. Joehoe...wat zalig, laat me maar hier, op dat kussen....forever. Ik heb verder niets meer nodig, geen eten, geen drinken, geen speeltjes. Laat me maar hier op MIJN kussen. Ja. ineens was het mijn kussen...mijn mijn mijn mijn!!!!
Ik ga nog even verder draaien en rollen. Gelukkig werd ik later ook heerlijk rustig van het kattenkruid en heb ik een poosje lekker liggen slapen. Het avondzonnetje stond erop..mmmm!
mrrauw Chief

Geen opmerkingen: