vrijdag 18 mei 2007

Mijn nieuwe baasjes komen weer kijken!


Het is vandaag 18 mei en Anita en Peter komen weer kijken. Zij worden mijn nieuwe baasjes, bij hen ga ik straks wonen. Ik ben hier geboren in Alken bij Uschi. Het is wel een drukte hier. Ik woon hier samen met mijn mama, Zoo. Verder hebben we mijn broertje Chance. Mijn zusjes Chica, Coco en Collette. Tante Hemma, tante Tschjok O'Toff , oom Valdez en Bounty. Plus de twee honden Mollie en Wabbe. De kittens van tante Ullah zijn ook net geboren.
Ik vind het leuk dat Anita en Peter er zijn. Ze tillen me steeds op, dat vind ik iets minder leuk. Ik wil spelen en rennen met mijn zusjes en broertje. In de box van het kindje van Uschi klimmen, tussen de ordners kruipen en de administratie van de familie hier door elkaar gooien. Mama duwt me ook steeds op de grond en ik moet me eindelijk "over geven". Ze gaat me echt wassen. Het is ook wel nodig want ik moet er goed uitzien voor mijn nieuwe baasjes. Ik speel nog even met mijn plastic ring met een balletje erin. Ik hoor ze wel praten mijn nieuwe baasjes. Jippie, ze gaan ook zo'n ding voor me kopen als ik daar naar toe kom. Een poos geleden zijn ze hier ook al geweest. toen wist ik niet zeker of ze wel voor mij kwamen. Nu wel. Ik mag naar hen straks, als ik wat ouder ben.

Knuffels van Chivas

Geen opmerkingen: