woensdag 30 mei 2007

Ik heb een gezwel aan mijn pootje.



30 mei 2007
Hier Roosje,
Ik heb een gezwel aan mijn pootje. Ja, die zit er al heel lang. Ik kan me niet meer herinneren hoe ik er aan kom. Ben ik ooit eens ergens in gaan staan? Is er bot zomaar gegroeid? Komt het omdat ik als Fold een kraakbeenafwijking heb? Ik heb wel een poos gehinkeld, waarom was dat? Het doet er niet toe. Mijn baasjes hebben besloten mij te opereren. Nou ja, ik heb van mijn sterilisatie weinig last gehad dus ik zie er niet zo tegenop. Ik hoorde dat er hier een nieuw kattenkind bijkomt en mijn baasjes willen me nu opereren zodat ik tegen de tijd dat Chivas komt weer ben opgeknapt. De dierenarts heeft foto's van de bult op mijn linkerpootje gemaakt maar ze weten niet wat het zou kunnen zijn. Ze wilden eerst een punctie doen maar de dierenarts heeft besloten dat de bult helemaal weg moet. Morgen horen jullie wel verder als ik terug ben van dierenarts John.

knuffels Roosje

Geen opmerkingen: