zaterdag 25 maart 2006

Gefopt en in een mandje gestopt...




Anita en Peter kwamen bij mij in Leiden. Ze hadden een mandje meegenomen. "Leuk", dacht ik nog " ik kruip er gezellig in". De anderen waaronder Annie, Beauty, Amy en Aricia vonden het ook allemaal leuk maar ja, die waren iets slimmer. Die gingen even snuffelen en daarna waren ze weer weg. Ikke niet, ik ging gewoon liggen. Mijn mama kwam me nog even wassen en ik vond het allemaal wel lekker.
Een wasbeurtje, lekker op een fleecedekentje liggen. Toen ging ineens het deurtje dicht en zat ik zo in een ronkende auto !!!!
Ik roepen dat ik naar huis wilde en dat dit niet de bedoeling was. Ik vond ze natuurlijk wel aardig maar ik ging liever terug naar huis, zelfs naar Aricia die altijd zo wild met me stoeit. Ik merkte wel dat Anita en Peter me gerust wilde stellen want ze gaven me wat brokjes maar daar had ik nou net even geen zin in! " Ik wil naar hui-ui-uis !"
Mrauw purr van Hercules

Geen opmerkingen: