vrijdag 24 maart 2006

Laat ik ons even voorstellen.


Mrauw...


Laat ik me voorstellen, ik ben Hercules The Lovely Amor. Ik ben de eerste die in 2006 bij Peter en Anita is gaan wonen. Voorheen zijn er natuurlijk wel andere kattenwezens geweest maar die ken ik alleen van verhalen. Ik ben geboren op 17 december 2005 in Leiden bij familie Wassenaar. Ik ben een black silvershaded Britse Korthaar kater. Na mij is Roosje hier komen wonen. Ik moet zeggen dat ik haar wel heel leuk en charmant vind. Ze heet officieel Rosa of the Little Dreamhouse ( dat vind ik een rare naam ! ). Ze is een black tabby spotted Scottish Fold poesje en ik vind haar heel mooi. Ze is geboren op 28 januari 2006 te Rijkevorsel in België bij Iréne. Verder is de hekkensluiter hier Tay's Cherry Moon Chivas Regal. Hij is 15 maart 2007 geboren. Ook in België, in Alken. Hij is een blauw Scottish Fold katertje. Hij is reuze lief hoor maar...druk!!

Geen opmerkingen: