zaterdag 25 maart 2006

" Ik wil mezelf even voorstellen, ik ben Hercules" .





Hallo mrauw, hier mijn verhaal. Ik ben Hercules.
Ik ben 25 maart opgehaald in Leiden door Peter en Anita. Zij zijn mijn nieuwe personeel. Ja, honden hebben een baasje maar een kat, zeker zo'n mooie kater als ik, heeft personeel. Het is niet zo, dat ik altijd op mijn wenken bediend wordt hoor....maar ze zijn wel heel lief voor me. Van Anita krijg ik mijn natje en droogje, zij praat ook veel met me. Peter kroelt me op zijn tijd en maakt leuke dingen voor ons zoals de klimplanken in de kattenren.

Ik ben geboren bij Rosalinda en Sylvia in Leiden. Mijn papa is Pickwick of The Templegates uit Schotland en mijn moeder is Jadwiga's Tosca.
Ik heb twee broertjes. Harvey en Herbie, allebei zwart chinchilla. Harvey is nog knuffeliger dan ik en Herbie is wat stiller. Ik zit overal een beetje tussenin. Nou niet dus. Ik knuffel en praat er lustig op los.

Miauws van Hercules

Geen opmerkingen: