zaterdag 25 maart 2006

Mijn nieuwe thuis ( Hercules )

25 maart 2006
In mijn nieuwe huis mocht ik meteen uit het mandje en kon ik op ontdekkingstocht. Het rook allemaal zo vreemd. Waar was de kattenbak ? "Oh jee" dacht ik nog " als ik maar geen ongelukjes maak ". Ik ging maar direct vragen aan ze waar alles was. Ze gingen het meteen vertellen ook. Daar stonden de brokjes, de kattenbak, bakje water. Speeltjes zag ik ook al liggen. Net zoiets als thuis. Ze hadden mooi dezelfde brokjes als thuis in Leiden. Ja, wist ik veel dat Sylvia brokjes had meegegeven en dat dit allemaal al voor mij geregeld was.
Ik was wel moe hoor en na mijn nageltjes even gescherpt te hebben aan die mooie krabpaal ben ik maar eens even gaan kijken wat Peter aan het doen was. Die zat in iets groots te lezen en toen ik erop sprong maakte het leuke kraakgeluidjes. Hij vond het ook wel leuk dat ik dat deed want hij ging er om lachen. Daarna ging ik ook nog een dutje doen bij Anita. Eindelijk ontspannen, even slapen, even bijtanken van alle spanningen. Ik ging helemaal in katzwijm.

liefs Hercules

Geen opmerkingen: