woensdag 9 januari 2008

Broer en de rode schoentjes!



woensdag, 09:32
Goede Morgen Chiefmansje, okay dat van die rode schoentjes is ons 'geheimpje'. moest opeens 'iets' van haarbij me houden, zou anders zo'n koude douche worden, helemaal alleen......Ze liggen in mijn hangmandje (wat dus op de grond staat) en ik kijk er steeds naar, wat een schattige kleine schoentjes zijn het toch. Ik ga vroeg naar bed, neem ik de schoentjes mee en kijk beurtelings voor ik ga slapen naar de schoentjes en jouw foto. Ik hou ze dus nog even bij me, maar ik beloof dat ze retour gaan naar Vught. Ik heb al een ideetje, mondje houden he, je weet hoe meisjes zijn! Wat lees ik nu, valt er van jouw ook moeilijk foto's te maken, ik haat het ook, voorals als dat 'ding' gaat flitsen. Misschien heb ik daarom zo hekel aan vuurwerk. Maar die foto van jou is echt DDsuper, sinds kort begint mijn dag 'altijd' met een glimlach! Het weekeinde zijn er weer onwijs veel foto's van me gemaakt, maar er zit er niet een bij die voor publicatie geschikt is, tenminste dat zeggen de baasjes. Ik schijn wel 1000 gezichtjes te hebben, maar op iedere foto, sta ik een beetje nors en 'strak' te kijken. Zelf vind ik het nogal meevallen. Ga maar weer eens even door huis lopen bonken, want ik schijn op dieet te zijn, ze vinden me te dik....erger nog, ze noemen me 'vetklepje'....misschien als ik weer eens flink ga zeuren, dat het vrouwtje weke knieƫn krijgt?
Dag lief Broertje, ga ook weer even naar onze foto met baretje kijken, ook daar krijg ik maar geen genoeg van.
Broer

Geen opmerkingen: