donderdag 10 januari 2008

Wij blauwe Folds hebben zware botten!

Hé Chiefmansje, wij Folds hebben gewoon stevige bolle genen en zware botten. Idd we moeten 'smoefelkoppen' hebben. Maareh ze noemen me toch soms vetklepje of grijze zitzak, daar lachen ze dan wel bij hoor. Als ik met het vrouwtje 's ochtends dans, dan zegt ze, dat ik als lood weeg, maar ja, ik laat me dan ook hangen!
O ja, de schoentjes staan naast mijn bedje, ze komen wel terug hoor, maar ik neem ze nog niet mee naar de pyama party. Ik heb trouwens besloten dat ik mijn grijze flanellen pyama maar aandoe, weet anders ook niet zo goed wat ik aan moet doen. Misschien ook een tip voor jou, altijd goed en makkelijk ... Guz vertelde dat hij altijd in 'zijn string' slaapt, maar dat hij niet blijft slapen. Moet je eerlijk zeggen, dat ik hier niet zo rouwig om ben, een kerel in een string brbrbrbr de rillingen lopen over mijn 'ietwat' volslanke rug , nee ik hou het maar op degelijkheid en ga voor het grijze flanel, of misschien wel - maar dat moet ik nog bekijken - voor een boxershort pyamaatje, ik ben niet zo handig met de naaimachine, trouwens het vrouwtje ook niet. De creatieveling hier in huis is het baasje. Ik ga de baasjes wel weer eens opdracht geven, dat ze wat foto's van me maken, als ik niet slaap tenminste, maar bijvoorbeeld bij mijn gekke kwartiertje of dolle bui, maar ja, voordat de camera dan gepakt is, dan ben ik al weer rustig, vooral als dat 'flitsding' afgaat!
Dag mannetje...Broertje
p.s. Hier een foto hoe ik zit als er iemand achter de pc zit, kijk dan moet ik instructies geven en dan neem ik gewoon de plek/plaats welke ik nodig acht.


Geen opmerkingen: