maandag 21 januari 2008

Mijn broertje Herbie...

Mijn broertje Herbie heeft mij gevonden. Afgelopen donderdag heeft zijn vrouwtje, Caroline, mij een mailtje gestuurd of ik Hercules van de Lovely Amor was en of ik een broertje heb die Herbie heet. Ja, ja, ja...that's me! Ik meteen onder leiding van het vrouwtje natuurlijk gekrabbeld en ze heeft foto's van Herbie gestuurd. Wat geweldig, ik ben zo trots en blij. Had nooit kunnen dromen dat ik nog eens iets zou horen van een van mijn broers. Hij is iets lichter van kleur dan dat ik ben. Ik ben Silver shaded ( 1/3e zwart ) en hij is Chinchilla ( 1/8e zwart ). Voor de rest lijken we heel veel op elkaar vind ik. We lijken allebei op onze pa. Herbie is qua karakter ook nog eens het zelfde als ik ben. Hij is erg actief, praterig en ontzettend lief, dat ben ik ook. Ik geef altijd honderdduizend kopjes aan mijn vrouwtje. Vooral als ze aan de computer zit, slaapt en aan het lezen is. Dan praat ik haar tevens de oren van haar hoofd. Verder slaap ik heel weinig voor een kat, ik ben liever buiten aan het rennen, stoeien, liggen, loeren en waken. Herbie's vrouwtje moet erg met Herbie lachen. Nou mijn vrouwtje lacht me ook regelmatig uit, dus dat hebben we ook gemeen. Herbie houdt er erg van om buiten te zijn, zelfs als het regent. Ik ook...ik houd er enorm van om buiten te zijn zeker als het regent, waait, onweert en sneeuwt. Was hij maar hier, dan konden we samen spelen. Misschien dat we Harvey ook nog eens vinden. dat zou geweldig zijn! De drie Musketiers! mrrauw van een trotse Hercules
p.s. op het turquoise/oranje kussen dat ben ik!

Geen opmerkingen: