zondag 6 januari 2008

Feest bij Gina en Thijs.












Zondag 6 januari 2008 werd er een nieuwjaarsborrel gegeven door Gina, gevolgd door een feest bij Thijs. Iedereen was zo'n beetje uitgenodigd en wij zijn er met vijven heen gegaan. Auto van het vrouwtje geleend. Eerst naar Den haag naar Broer, daarna Joep ophalen en richting feest. We konden maar amper nog een plekje vinden voor de auto. Wolf stond er al, die had samen met Pluim en vrienden een gele bus gehuurd, heel groot en heel erg uitgebouwd en gepimpt. Het feest was in volle gang. Ze hadden onzettend veel hapjes en drankjes en Broer ging daar de muziek verzorgen. Hij had al zijn platen meegenomen en begon meteen te draaien. Iedereen natuurlijk meteen de dansvloer op. ook Roosje...die was er natuurlijk niet meer vanaf te krijgen. Gooit ze op een gegeven moment haar hakjes uit, kreeg natuurlijk zere pootjes van die dingen. Je raadt het al...'s avonds, met het naar huis gaan, hakjes kwijt. Chivas heeft leren dansen. De rode baretjes zijn eindelijk af, die hebben Chief en Broer vanavond opgezet. Els heeft ze gebreidt en ze zijn tegen de verwachting van Broer in, heel mooi geworden. Hij kan gewoonweg niet geloven dat zijn vrouwtje zo creatief is. Oh ja over Chief, die heeft heel de avond gedanst. dat heeft hij geleerd van Roosje, Aina, Kitty en Joepie. Ik heb ook nog even met Roos gedanst. Om een uur of twaalf was ik weer de BOB en heb ik Broer en Joep weer thuis gebracht. Het was een geweldige avond en een geweldig feest met een super DJ maar ik was ontzettend moe en dus blij dat ik thuis was. mrrauw Hercules

Geen opmerkingen: