maandag 31 december 2007

.....het was een gezellige avond!











Lief Rose la Roosje, Chiefmans en Hercules,
Wat was het weer een geweldige avond, ik heb iedere minuut vanaf het moment dat ik door Hercules opgehaald ben 'genoten'. Alleen al die mooi autorit naar Vught is al een beleving, lekker een beetje mrauwselen met mijn vrienden, af en toen een beetje wegdromend naar buiten kijkend, wachtend op het moment dat ik Roosje en Chiefje weer zie. Tot mijn grote verrassing was daar ook de papa van Roosje, nu je kan echt zien, dat je uit een goed nest komt, vriendinnetje van me. Als ik de foto's zo terug zie, dan ben ik echt gelukkig, als ik me daar zo 'noncha' over het poolbiljart zie hangen, dan denk ik, ja ik was na al die vuurwerkstress bij jullie echt relaxed. Je hebt gelijk Roosje, ik ben gewend met balletjes te spelen, ik train iedere avond en ik heb balletjes in allerlei formaten. Zelfs op de p.c. speel ik het spelletje met al die balletjes, dus kan je wel zeggen dat ik getraind ben. Zie je overigens dat Joepie, de bal onder mijn pootjes weg wilde tikken? Heb hier vanochtend nog even gedemonstreerd hoe ik met Roosje de Lambada heb gedanst, maar dat is slechts een zwakke afspiegeling van hetgeen ik het gisteren beleefd heb, toen ik met Roosje aan de zwier was, was het toch iets minder houterig, komt door het baasje want die heeft geen ritmegevoel. Bovendien zie op deze foto's goed, dat ik X-achterpootjes heb. Bovendien Roosje, je hebt zo'n apart stemgeluid, precies waar ik zo van hou, dat 'zachte' hese, beetje zoals de stem van Gina. Gisteravond ging je helemaal 'los' en kwam alles goed tot zijn recht. Ben zo blij dat ik jullie als vriendjes heb. Was weer een geweldige avond. Op en top verzorgd, lekkere hapjes en drankjes, alhoewel het net lijkt of we een beetje aangeschoten zijn, maar we waren 'dronken' van geluk en 'aangeschoten' door de geweldige sfeer. Lieve vriendjes uit Vught, met jullie in mijn leven kijk ik reikhalzend naar 2008 uit en hoop dat we nog lang vriendjes van elkaar mogen zijn. Kuspootjes voor jullie drie en van mijn baasjes aan jullie baasjes ook de allerbeste wensen voor 2008. We hopen dat alle wensen maar uit mogen komen, veel geluk en gezondheid. Tot volgend jaar. Vanavond nemen we er eentje op de gezondheid van ons allemaal.
Broertje Schoufourtje

Geen opmerkingen: