vrijdag 9 november 2007

Bijna gestikt in een kauwstaafje



Vandaag heeft het baasje iets nieuws meegebracht van de dierenwinkel. Hij heeft voor ons weer zalmbrokjes gehaald ( Die van Nutro Choice zijn overheerlijk, daar zijn we alledrie dol op ) en daarbij hadden ze iets nieuws....voor de kat was het in ieder geval nieuw. Kauwstaafjes dus. Voor hond en kat. Toen het uit het plastic werd gehaald rook ik het al....zalig! Roos en Hercules zag ik er even aan likken en ik dacht: opzij, opzij, laat mij maar even....!
Ik begon als een gek te kauwen maar dat viel nog niet mee om dat naar binnen te werken. Het was best wel taai maar wel echt héél lekker. Dus een twintig minuten later en pijn in mijn kaken had ik het staafje eindelijk op. Ik lustte er nog wel één maar die kreeg ik dus niet.
De volgende dag kreeg ik er weer een. Wat een feest, ik had er echt zin in. Ik weer kauwen en kauwen en kauwen maar toen zat ineens heel die staaf in mijn bekkie en verdorie..kuch.kuch..ik krijg dat ding niet...uch...terug. Hij blijft verdorie steken recht in mijn keel....kuch...argh.....HELLUP ik krijg hem niet eruit. Gelukkig was het vrouwtje een beetje bij haar positieven. Ze bedacht natuurlijk meteen dat ik dat ding nooit in twee minuutjes op kon hebben en ze greep me meteen bij mijn kop. Jah, niet te zacht hoor, hup gewoon in de houdgreep en ze wrikte zo mijn bek open en trok zo met haat vingers die kauwstaaf uit mijn bekkie. Gelukkig, lucht dat even op. Nou voor mij hoeft het niet meer hoor. Ik geloof ook niet dat ik ze nog krijg want ik zag dat ze in de afvalzak werden gegooid. Ik denk ook dat ze best nog naar de dierenwinkel terug zal gaan waar het baasje de staafjes gehaald heeft. Even haar hart luchten.
mrrauws ...kuch...van Chivas

Geen opmerkingen: