woensdag 14 november 2007

Krabbel van Broer aan Chivas


Hoi Broertje van me, wat zijn dat nu voor een verhalen,
kauwstaafjes voor KATTEN, wat een ellende, wat zal je geschrokken zijn. Is jouw vrouwtje nog naar de winkel gaan 'stampen' , zo niet, dan roep ik mijn mama wel, want die kan ook heel goed stampen, ze heeft ook net nieuwe stoere laarzen gekocht, nu als ze die aantrekt dan lijkt ze wel van de politie en dan wordt die meneer vast en zeker bang. Ja, stoer he, heb je het nog gehoord van Hercules, we moesten wel klimmen en klauteren, maar het is me toch gelukt. Was eigenlijk al bekaf, want Arie had de vaart erin gezet en het is een eind lopen (had ook nog die zware bepakking van een rugzak), nee, dan Kees, had mooi de auto van zijn baas meegenomen. Nee joh, Wolfie was heel lief, de rest ook, geen gezeur over mijn rugby oren, werd volledig geaccepteerd. Tsja, die alpino, ik baal ook als een stekker, had het idd wel leuk gevonden, wij zo in Frankrijk , maar ik denk dat ze toch wel zien dat we broertjes zijn, ben nog geen kat tegen gekomen, die zo op mij lijkt als jij. Vraagje, heb je plannen om mee naar Frankrijk te gaan? zal best leuk zijn, beetje achter de vrouwtjes aan, relaxen, frans slakje verorberen! O ja, moet je nog ergens voor waarschuwen, zag dat jouw baasjes ook bamboe in de tuin hebben staan, mooi hoor, daar niet van, maar niet van gaan snoepen, Mausje heeft daar eens heel veel last van gehad, had een bamboespriet gegeten en die is via zijn keel naar zijn neus gekropen, was niet zo leuk, hij moest toen naar 'De Dierendokter' en onder narcose is deze eruit gehaald, dus pas jij, Roosje en Hercules een beetje op.Ja, dat broddelwerk (breiwerk kan ik het niet noemen) dat moet dat beest worden, ze is nu aan de tweede poot bezig, armen en kop moeten nog. Wie weet gaat ze daarna ook weer met veel overmoed aan de alpino's beginnen, weet het niet hoor! Heb het balkon al geinspecteerd, alles in orde, ga nu maar even 'vervelen' beetje met mijn pootjes door mijn speeltjes roeren....Hierbij nog een foto uit de Provence, wie weet mag je wel een keertje mee? Dag Broertje van me, oppassen he!

Geen opmerkingen: