vrijdag 16 november 2007

Niet meer te redden.....!


Ze is te laat....ze is te laat ...mijn
vrouwtje is te laat. Ik heb weer een muis gevangen en het vrouwtje is niet op tijd geweest om hem af te pakken. Ik ben zo blij want ik wil graag gewoon rustig spelen met mijn vangst. Op dezelfde plek, buiten, zat weer een muis. Bij de bamboeschutting hoorde ik hem ritselen en had hem echt zo te pakken. Dat hij zoveel herrie moest maken en zich daardoor ging verraden, dat snap ik niet. Misschien wist hij niet eens dat ik buiten was. Ik zat ook wel heel stil, ik zat gewoon een beetje voor me uit te staren, de tuin in. Het was natuurlijk niet mijn bedoeling om hem stuk te maken. Het ging per ongeluk. Ik wilde er mee spelen, een beetje in de lucht gooien en dan weer opvangen. Opeens zag ik het vrouwtje al aan komen rennen. Ze kwam naar buiten en keek naar mijn muis. Ze mopperde, dat hoorde ik wel. Dat het al te laat was, of zoiets. Ik ben maar lekker verder gaan spelen. mrrauw Hercules

Geen opmerkingen: