woensdag 14 november 2007

Krabbel van Broer aan Roosje


Goedemorgen Rozelaroosje, weer even tijd (althans ik heb wel
tijd, maar het vrouwtje zet de PC niet voor me aan) om je weer even te bezoeken, moet je ook zeggen, dat ik doodop was van afgelopen zaterdag. Ja, je hebt het vast van je 'lover' gehoord, dat ik toch wel lekker mee kon komen. Samen met Arie Poes , toch ook niet meer een van de jongsten hebben we de barrieres kunnen overwinnen.... Vond het wel fijn, dat je me kuspootjes toewierp, toen 'the clan' vertrok. Heb nog snel even gekeken, of Herc het niet zag, anders had ik het natuurlijk wel kunnen schudden en had 'ie' me nooit meegenomen. Zit met mijn rechteroog, zo eens even naar de auto te kijken en vraag me af of het vrouwtje al tot een beslissing is gekomen, vind hem wel wat hebben, al ga ik persoonlijk toch liever altijd voor zwart (komt mijn vacht zo goed tot uiting). Baasjes hebben me zondag weer te lang alleen gelaten, heb de ultieme 'ergernis' truc gewoon weer uitgevoerd, hihi . Was dan wel bekaf, maar 'produceren' gaat me nog steeds goed af. Geloof dat ze het nooit leren. Ze nemen me wel mee op vakanties, dus ik kan toch ook gewoon - net als Norton - mee op visite? Wat vindt jij er nu van! Vond het fijn om afgelopen zaterdag mee op pad te mogen, had stiekem nog wel gehoopt dat Gina op me zou vallen, maar die heeft Jaap en Arie al, misschien dat jij me - tot dat ik zelf verkering heb - mij af en toe eens wat in mijn flamboyante oortjes kan mrauwselen? Lief Roosje, moet nu weer even op inspectie, kijken of alles op het balkon na die regen en storm er nog goed bijstaat, ik vergeet je nooit,voor altijd je vriendje, Broertje
Hier een foto van mijn familie, je ziet het ik kom uit 'een goed nest' Ik zit links achterin.

Geen opmerkingen: