maandag 26 november 2007

Aan Hercules......van Broer.


Hercules, Kan begrijpen, dat je Roosje niet kan missen, ik weet het, ik ga haar gewoon de 17e van de volgende maand al weer zien, daar doe ik het dan mee. Ja, een kattencatalogus , eentje voor het uitzoeken, zal dat wat zijn? Ik weet het niet hoor.... kunnen dan wel plaatjes van poezen zijn, maar ik wil toch ook wel een vriendin met een goed karakter (en die me af en toe ook een wasbeurt geeft), kijk, dat staat er niet bij? Gisteren zijn de baasjes naar een kattenshow geweest - ik rook het wel - ze hebben bij 3 catteries hun naam (eigenlijk die van mij) opgegeven en nu moeten de poezen en katers nog een truc uithalen (die ik niet meer kan) en als dat gelukt is, dan heb ik een 'optie'op een jong poesje. Als de situatie het toelaat en ik het natuurlijk een leuk beest vind, dan krijg ik een huisgenootje. Weet nog niet of voor een 'vriend' of vriendin ga? Heb gehoord, dat er mooie chocolade, kaneelkleurige maar ook 'gevlekte' zoals Roosje waren. Moet nu even afwachten of de truc gelukt is, ik niet midden in een verhuizing en/of verbouwing zit. Moet de boel dan in de gaten houden en coordineren en dan heb ik geen tijd om zo'n jonkie naar mijn poot te zetten. Wat een pracht foto van Roosje heb je me gestuurd, ja, het is idd Nepalees (Sanskriet), kan ik ook lezen hoor, is een gebed aan Boeddha, ja wij 'foldjes' zijn best gis. Ik denk dat jij idd de schuld op je moet nemen, jou zullen de baasjes van Pluim niets doen....misschien wat je voorstelde een nieuwe goudvis kopen, zijn niet zo duur en ach dat dat water dat zou wel vlekkeloos opgedroogd zijn. Was me wel weer een avontuur wat je meegemaakt hebt. Ik ben ook al aan het kijken, wat ik jou voor je verjaardag ga geven....kijk er heel erg naar uit, gezellig samen zijn met jou, Chivas en Roosje en al de andere poezen, lekker wijntje drinken, heb er net al weer een op, ben nu een beetje slaperig, dag grote vriend, ferm kopje van Broertje

Geen opmerkingen: