vrijdag 24 juli 2009

Het is vandaag vrijdag. Het wordt een weekend van erop of eronder denk ik. Mijn oogleden zijn weer iets dikker geworden. Ik zag het vrouwtje wel schrikken daarstraks, ze dacht dat ik vuile oogjes had. Gelukkig viel het mee. Verder valt mijn haar een beetje uit. Ik heb wat kale plekjes waar de korsten zaten van mijn wondjes. Mooi voor joker maar het zal wel goedkomen. Ik mocht even op het gras maar het waaide hard dus moest ik weer naar binnen. Ik heb mijn antibiotica, Primperan en pijnstiller alweer op. Beetje vezels en ik heb een paar bakjes met klavers gehad. Heeft ze geknipt voor me. Lief hoor. Nou hier komt dan ook een foto van mijn dikke ogen. Deze foto is van gisteren. Vandaag zijn er geen foto's gemaakt. Ze heeft mijn hok schoongemaakt dus ze had geen tijd voor de foto's. Nou ja, morgen weer. Ik heb vernomen van het baasje dat het morgen lekker weer wordt. Dat wordt dan heerlijk in het gras liggen. Ik weet zeker dat ze thuisblijven voor mij zodat ik naar buiten kan. Dat is genieten hoor. Lekker liggen tussen de klavers, beetje hooi erbij. Geweldig zou dat zijn, dus zon...kom op!

Geen opmerkingen: