zondag 26 juli 2009

Zondag begon beroerd.

Vanochtend ging het slecht, ik leek wel een doodziek vogeltje. Ze kreeg er tranen van in haar ogen en ik kon wel voelen dat ze het niet meer zag zitten. Ik ben gewoon moe en natuurlijk zie ik er niet uit met al die bulten, korsten en kale plekken. Toen mocht ik lekker buiten in de zon. Eerst even wat extra voeding en vocht. Daarna mocht ik het gras op. Ik heb wat sprongen gemaakt en heb lekker languit op het gras gelegen om te laten zien dat ik me heus niet zo rot voel als dat ik eruit zie... Ik ben in het hooi gedoken, heb onder de pot gelegen en aan de Weegbree geknabbeld. Ik ben wel vijf uur lang buiten geweest, wat heerlijk. Ze hebben ook wat schaduwplekjes gemaakt want ik mag natuurlijk niet in de felle zon. Ze heeft beloofd dat ik morgen weer heel de middag buiten mag. Mits de zon schijnt natuurlijk.
Nou maar eens zien hoe ik het doe zonder de antibiotica want die is op. Jammer, want dat vond ik best lekker. Gatsamme als ik nu maar niet ga snotteren , een infectie krijg of dat soort van ongein. Mijn baas gaat morgen de dierenartsmeneer bellen.

Geen opmerkingen: