zaterdag 25 juli 2009

Zaterdag. Vandaag een week ziek !

Tja, hoe voel ik me vandaag? Mijn oren voelen zwaar. Als ik ermee schud voelt het raar. Het vrouwtje zegt al dat ze dik zijn. Zo voelt het dus ook. Ik lijk wel doof, zo ver zitten ze dicht. Ook wel weer fijn want verderop in de buurt zijn ze met een drilboor aan de gang. Ik voel de herrie wel maar hoor het haast niet. Verder heb ik vandaag weer braaf mijn antibiotica op, mijn pijnstiller ook maar dat groene spinaziespul laat ik gewoon uit mijn bekkie lopen hoor. Bah, wat is dat smerig. Doe mij maar dat anijsspul of die worteltjespuree.
Vandaag mocht ik weer heerlijk in de tuin. Ik heb wat onder de pot gelegen. Daar stond de zon op dus dat was lekker warm. Ik lag heerlijk beschut uit de wind. Ik heb een fraaie pot met Weegbree gekregen in mijn ren. het vrouwtje weet dat ik daar heel dol op ben.
Groet van ridder Floris

Geen opmerkingen: