dinsdag 21 juli 2009

Floris, toch Myxomatose?


Moest ik weer mee naar de dierenarts maandagavond. Druk dat het was. na een uur waren we eindelijk aan de beurt. Nou ja, ik dan. De dierenarts vond het nog geen echte myxomatose. Ik had wel dikke oogjes maar ze waren mooi schoon en mijn neusje, mond en anus (ahum) waren niet opgezet. Ik krijg dus nog een antibioticakuur ( Bactrimel ) en een pijnstiller mee. Als het erger wordt en de ellende zet door dan moet ik gaan slapen. Het vrouwtje heeft me te verstaan gegeven dat ik moet vechten want ik ben een leukerd zegt ze en ik moet nog heel lang bij haar en Peter blijven wonen. Nou dat ga ik dan maar doen hè. Goed eten en beter worden. Ik ben het wel van plan. En zij zijn het ook van plan mij beter te maken. Gaf ze me bijna een overdosis pijnstilling. Pff gelukkig had ik er geen last van maar nu moet ze weer op pad voor nieuwe.

Ze is wel heel dol op me hoor, ze knuffelt me zoveel! Zie mij hier op dinsdag in de tuin. Ik heb die dag trouwens prima gegeten en de woensdag ging ook erg goed. Ik had geluk met het mooie weer, dan mag ik op het gras. Het Myxomatosevirus gloort erg goed met koud weer. Ik moet het dus steeds lekker warm hebben en mag nu dus binnen slapen. Ik heb vandaag weer honderd kusjes van haar gehad geloof ik.

Geen opmerkingen: