zaterdag 11 juli 2009

Stomme mensen..


Ben ik nou zo gek? Wie laat mij nou zomaar los in de wilde wijde wereld. Ik kan me toch niet helemaal zelf redden, ik heb dat nooit geleerd. Jeetje, zit ik hier bij de vuilnisbak, helemaal onder de vlooien. Wat moet ik nou, alles doet zeer. Ik dacht nog toen ze me hier neer hadden gezet dat ik leuke vriendjes zag. Nou mooi niet, die gingen mij gewoon bijten. Kijk nu, hoe ik eruit zie. Hele vacht kapot, honderden vlooien en dorst...

Gelukkig heeft ze me gezien. Zij...op de fiets. Ze heeft me in haar vest gewikkeld. Ik schaamde me hoor toen ze me oppakte en er zoveel vlooien op haar jasje sprongen. Ze zei meteen dat ze het niet erg vond en dat ze me hoe dan ook mee zou nemen om voor me te zorgen. Pff, gelukkig maar. Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen. Straks gaat ze me eerst ontdoen van alle vlooien, nou ja...er zijn ergere dingen!

Geen opmerkingen: