zaterdag 15 december 2007

Chief versus Kerstboom...!













Ik heb meegeholpen met het zetten van de kerstboom. Ik had niet verwacht dat het vrouwtje de boom zou zetten zo vlak voor de verjaardag van Hercules maar ze heeft het er toch op gewaagd. Nou heb ik een donkerbruin vermoeden dat ze daar wel spijt van gaat krijgen als ze morgenavond de deur uitgaan en er komen hier minstens twintig katten binnen. Ik heb echt heel goed meegeholpen dus ze was behoorlijk snel klaar. Ik heb eerst de emmer geïnspecteerd of er voldoende grond inzat. Dan staat de boom immers lekker stevig. Daarna heb ik de lampjes gecontroleerd of ze het allemaal doen. Ik heb er eventjes lichtelijk in gebeten en ze zijn sterk en degelijk. Met de ballen moest ik even wachten want ik werd even buiten gezet…!! Ik moest even afkoelen want ik begon in mijn enthousiasme een beetje verward te raken in de snoeren met lampjes. Toen de boom helemaal klaar was mocht ik komen kijken. Prachtig hoor. Er zaten spulletjes in die mijn goedkeuring wel konden wegdragen maar daar kon ik helaas niet zo goed bij. Misschien dat ik als ik de kans krijg toch maar eens naar boven moet klimmen. Onderin heeft het vrouwtje allerlei leuke belletjes, klokjes en glitterbollen. Laat ik daar nou ook heel dol op zijn. Ze kunnen er echt heel gemakkelijk uit. Je trekt er met twee pootjes tegelijk aan en hupsakee, weer een eruit. De lampjes dat is iets lastiger heb ik gemerkt, die zitten best goed vast. Nou ik vermaak me wel “these days”. Kopjes van Chivas

Geen opmerkingen: