zondag 16 december 2007

"special deliveries" voor Hercules, van Broer !

Hallo grote vriend Herc,
Morgen ben je jarig, ik heb bijzonder veel zin in het feestje. Dat belooft wat , ga me vandaag dus heel koest houden dan ben ik morgen helemaal uitgerust. Ik stuur je vandaag middels 'special deliveries' alvast je cadeau, hoef ik morgen niet zo te slepen. Heb ze zelluf voor je gevangen, kijk eens wat ik opeens door het huis zag rennen. Ja een grote muis, ik spotte hem en meteen zag ik hem hard wegrennen, ren, ren, ren, eerst het hele huis door. Ik er natuurlijk als een gek achteraan, want wat dacht je, dit was de ultieme kans om een cadeau voor je te bemachtigen. Beest trachtte zich te verstoppen onder mijn grote krabplank ( hier noemen ze het kleed ). Maar ik ben snel en alert genoeg, om er meteen mijn poot op te zetten. Zodat hij niet meer weg kon rennen. Middels een speciaal procede, heb ik hem geconserveerd, zodat je hem niet meer kapot kan maken. Deze muis 'ruikt' als muis, rent als muis en is gewoon een muis, maar ook als je hem per ongeluk laat vallen, dan blijft hij heel. Ik denk dat je er wel heel erg blij mee zult zijn. Ik heb hem extra mooi versierd - en zoals je ziet - rende hij tijdens het proces (was nog niet voldoende geprepareerd) even in een van de laadjes van de secretaire. Inmiddels is hij een echte goed afgerichte muis geworden, waar volop mee gedold kan worden. Mocht hij je gaan vervelen, dat vind je hier ook nog een vet ratje, waar je dan samen met Chivas en Roosje mee kan spelen. Ik zie je morgen, kan bijna niet wachten om jullie weer te zien, nog een nachtje slapen, tot morgen, ik ben er helemaal klaar voor!
Een kopje van je vriendje Broer.

Geen opmerkingen: