zondag 9 december 2007

Roosje...dat duurt even met die Glucosamines...




Hi Roosje, ja die glucosamines die moeten idd een tijdje opgepeuzeld worden voordat er enig resultaat is, maar als ik het zo lees, kan jij ook gek lopen rennen met 'the boys'. Ik heb ook dagelijks mijn gekke kwartiertje, ga dan apenkooien, spring ik ook overal op of tegenaan, vind ik gewoon leuk...even uitgelaten zijn. Mijn baasjes zeggen dan, dat ik nog steeds een jonge poes lijk, kijk en DAAR doe ik gewoon voor, hoor ik op mijn leeftijd graag. Nou...van water moet ik ook niet veel hebben hoor, ik staar er graag in (naar mezelf haha). Ik zal je een foto meesturen, sta ik te staren in mijn waterbakje, vind ik leuk, kan ik wel een kwartier volhouden, zo kijken naar mijn eigen 'gelikte' spiegelbeeld, kijk jij ook wel eens in de spiegel om dan te constateren, dat je er eigenlijk best wel wezen mag? Maar een druppel regen op mijn vacht, doet me wegrennen, vrouwtje 'piekt' wel eens vanuit bad een druppel water naar me, no way, ben meteen weg! Ben je nog steeds aan het poetsen, komt er nu nog steeds groene derrie uit Chiefje zijn oogjes, is wel hardnekkig spul zeg.... Ben jij ook zo benieuwd naar Herc zijn feest, jij zal er als zijn 'verloofde' wel helemaal spannend uitzien, rood geloof ik he... ik kan bijna niet wachten. Rood staat mij ook bijzonder goed, gisteren heb ik een foto van me laten maken, tegen een rode achtergrond, vind persoonlijk dat mijn vacht dan het mooist uitkomt, toch??? Stel jou mening errug op prijs! De voorbereidingen zijn geloof ik al in volle gang, ben benieuwd wat we nu allemaal te beleven krijgen en misschien krijg ik ook wel 'iets' roods aan??? Lief Roosje, kan weer even dommelen, krachten verzamelen voor mijn gekke uitspatting in mijn stief gekke kwartiertje voor straks. Ik ga gewoon weer van je dromen, in mijn dromen ben je gewoon van mij....! Liefs van Broertje!
p.s. Okay, op de foto staar ik dan 'niet' maar keek net omhoog omdat er een foto gemaakt werd!

Geen opmerkingen: