zondag 9 december 2007

Hi broertje, heb ff niets van je gehoord......


vandaag, 10:36
Hi broertje, heb ff niets van je gehoord, wel van Roosje en Herc, maar dat komt zeker door je oogjes. Heb hier en daar wel bij je andere vriendjes gelezen, dat het ietsjes beter gaat...dat hoop ik zo. Morgen dan naar Oisterwijk, dan ga ik weer pootjes draaien hoor, sterker nog ben vandaag al een beetje begonnen met 'voordraaien', alles helpt..toch?Moet je kijken wat ik voor de Sint heb gekregen, een hangmat, zag ik bij jullie en deze had ik op mijn verlanglijstje gezet. Nou...ik was weer te hebberig, vind het eigenlijk niets aan. Ze hebben me er een paar x ingezet en dan blijf ik voor mijn goede fatsoen wel even liggen, maar ...zoals gezegd, voor mij hoeft het niet..en ik spring er meteen weer uit. Misschien ga ik het nog wel leuk vinden, maar op het moment is mijn favoriet het witte stoeltje (hebben ze een theedoek over gelegd) in het 'rommel'kamertje waar ook de pc staat. Ik hou er niet van, dat ze zegen waar ik 'moet' liggen, dat bepaal ik immers zelf, ik rouleer, dan is die stoel favoriet, dan die andere....Broertje Chivas, ik moet je 'iets' bekennen, het is nogal intiem, je weet dat ik gek op Roosje ben maar, en ik weet dat dat ook helemaal niet kan, want we zijn kerels (en ik ben een echte) en ook nog een soort broers, maar eh eh eh, weet niet hoe ik dat zo goed mogelijk kan zeggen maaaar ik ben ook helemaal 'weg' van jou. Je hebt zo'n lekkere smoefelkop, ik moet iedere keer weer naar die fotosessie van jou in het emmertje kijken en dan 'smelt' ik..... is dat raar?

Lieve kopjes van je Broer 'Broertje' en ik ga vanaf nu 'draaien', ik vertrouw er op dat het allemaal goed komt met je oogjes!


Geen opmerkingen: